Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΟΧΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ!


ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ, ΟΧΙ ΚΑΤΙ.
ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙΣ ΤΟ ΓΑΛΑ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ




Αυτή η σειρά φωτογραφιών θέτει την εξής ερώτηση:
Πως είναι να είσαι ευαίσθητος, έξυπνος, ξεχωριστός, να είσαι ασφαλής, να σε αγαπούν, να είσαι γαλήνιος,να σου φέρονται σαν να είσαι κάποια προσωπικότητα, όπως τα ζώα στα καταφύγια;  
Και πως μπορεί να νιώθει το ίδιο πρόσωπο όταν το μεταχειρίζονται απλώς σαν κάτι που το κρατούν έγκλειστο, το ακρωτηριάζουν, και το σκοτώνουν για το βίτσιο κάποιου;


Photobucket

 





 

Νιώθεις ό.τι κι εκείνη νιώθει;




Βλέπεις ό,τι κι εκείνη βλέπει;




     Ακούς ό,τι κι εκείνη ακούει;





Εύχεσαι ο,τι κι εκείνη εύχεται;




Φοβάσαι ό,τι φοβούνται κι εκείνοι;







Η ζωή μου ξεκίνησε μια μέρα πριν το προσχεδιασμένο τέλος της.

  Με λένε Τζάστιν.



Νιώθω, ονειρεύομαι, φοβάμαι, ελπίζω, μιλάω
Σε παρακαλώ ακουσε...



Είμαι ζωντανός, με αγαπάνε, είμαι γαλήνιος, είμαι κάποιος
 Είμαι ο Σέρμαν


 

Ο καθένας έχει έναν άγγελο που του ψυθιρίζει "Ζήσε"!
Είμαι ζωντανη. Με αγαπάνε.
Είμαι η Λίλιαν


"Τα ζώα του κόσμου υπάρχουν για τους δικούς τους λόγους. Δεν φτιάχτηκαν για τους ανθρώπους όπως οι μαύροι άνθρωποι δεν φτιάχτηκαν για τους λευκούς ή οι γυναίκες για τους άντρες." ~ Άλις Γουόκερ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου